سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سریال جنجالی گیم آف ترونز GameofThronesseries

داستان سریال Game of thrones مرتبط با کتاب نغمه ای از یخ و اتش نوشته جورج آر.آر مارتین است که حکایت سرزمین خیالی به نام وستروس را روایت میکنید که تحت سلطه خاندان باراثیون است اما با گذشت زمان خاندان لنیستر تاج و تخت را در دست گرفته و خاندان استارک نیز در شمال این سرزمین با وایت واکر ها درحالی مبارزه هستند ، در ادامه خاندان تارگرین که وارث حقیقی تاج و تخت هست توسط اخرین نفر از نثلشان وارد عمل شده اما ایا واقعا تاج و تخت مهم هست ؟

 


ابتدا شاه شب سوار بر اژدها به ایست واچ حمله می کنه ، بریک دونداریون و اد میمیرن و تورموند و گندری به سمت وینترفل فرار می کنن.
دنریس و جان و تیریون و داووس و جوراه و پادریک و برین و سگ و میساندی و واریس و تیون به وینترفل می رسن،
یورون در پایتخت با گلدن کمپانی و سرسی ملاقات میکنه و سرسی بهش دستور تصرف استورمز اند رو میده.
دنریس و میساندی و جان و سانسا و تیریون و سم و داووس و واریس و لرد های شمال و شوالیه های ویل و رابین و یان رویس در تالار بزرگ وینترفل جمع میشن و با هم بحث می کنن.
در ولانتیس . ملیساندر وارد معبد قرمز میشه . . ملیساندر به کینوارا میگه من نقش خودم از قسمتی از جنگ بزرگ رو انجام دادم. کینوارا به ملیساندر میگه تو به خوبی به خدا خدمت کردی . و تو اشتباهات زیاده کردی که باید جبرانش کنی خدای تو درخواست یک قربانی داده که باید برگردی به شمال.
جیمی لنیستر و بران توی یک مسافرخونهدر راه ریورران با هم ملاقات می کنن و جیمی توضیح میده که اومده تا ادمیور تالی رو به قلعه ای که حقشه برسونه.
تورموند و گندری به وینترفل میرسن. سم و برن به جان اسنو توضیح میدن که اون اگان تارگرینه. بعدها در قسمت بعد هاولند رید هم این رو تایید می کنه.

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود با کیفیت HD